zie na sprzedaż czy choćby ilość klientów. Jednak fakty są nieco inne.
Okazuje sie bowiem, że wiele stron czerpie ponad 80% swojego ruchu na witrynie z fraz mniej ogólnych, a bardzo szczegółowych. Na te frazy tzw. Długiego ogona powinny sie pozycjonować szczególnie sklepy internetowe oraz duże serwisy i portale. Im więcej podstron na takie pozycjonowanie tym lepsze efekty można osiągnąć.
Miejsca reklamowe na stronie
Reklama jest dobra, ale wszystko z umiarem. Przeładowane reklamami strony są uciążliwe dla użytkowników i często rezygnują oni z ich przeglądania na rzecz konkurencyjnych witryn. Trzeba mieć tego świadomość przy wkraczaniu na pole sprzedaży miejsc reklamowych na Twojej witrynie.
Skuteczna reklama powinna być targetowana, prosta i czytelna. Nie może przesłaniać treści na stronie, bo to przecież dla nich nasz użytkownik wchodzi na witrynę. Jeżeli schowamy mu przycisk do zamykania reklamy lub wrzucimy reklamę w krzykliwym kolorze na tło strony tylko zrazimy go do reklamowanego produktu. Dlatego reklamy oferowane przez Google są takie skuteczne- spełniają wszystkie te punkty.
Sprzedaż usług w sieci
Internet staje coraz większym źródłem klientów dla przedsiębiorców. Ludzie poszukujący danej usługi czy produktu szukają właśnie tam, wiec warto zadbać o jak najlepszą widoczność w rożnych usługach internetowych. Usługi e-marketingu gwarantują właśnie tą widoczność w sieci.
Witryna internetowa to miejsce sprzedaży, tak samo jak sklep stacjonarny musi posiadać bannery, reklamy i szyldy tak strona musi mieć odpowiednią reklamę. Nie ważne czy jest nią pozycjonowanie, czy płatne linki, czy inne formy promocje. Bez tego nikt nie będzie wiedział co oferujemy i w efekcie nic nie sprzedamy.