Czym jest linkowanie?

pozycjonowanie gdańsk


Linkowanie jest jedną z metod wykorzystywaną w pozycjonowaniu. Z angielskiego link building oznacza zestaw działań zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz strony, żeby podwyższyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Tworzenie linków do strony sprawia, że dla przeglądarki dana strona internetowa jest warta polecenia. Jednak co ważnie nie tyle ilość, co jakość linków ma większe znaczenie. Linki można podzielić na dwie kategorie – wewnętrzne, które są umieszczone w obrębie jednej witryny, oraz zewnętrzne, znajdujące się na innych witrynach, ale zawierające linki do strony, która ma być pozycjonowana. Linki mogą być również podzielone ze względu na jakość, wyróżnia się wtedy naturalne oraz nienaturalne.


Krótka definicja z Wikipedii. Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

pozycjonowanie gdańsk

W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem (ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Outbound Marketing (ang. outbound – „wychodzący”) – to metoda marketingowa, która koncentruje się na poszukiwaniu klientów oraz budowaniu świadomości marki poprzez reklamę i promocję. W tym celu wykorzystuje reklamę telewizyjną, e-mail, ogłoszenia reklamowe oraz internet.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing


Dodane: 27-11-2018 04:07

Widok do druku:

pozycjonowanie gdańsk

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: